ترفند‌هایی که آقایان را بلندقدتر نشان می‌دهد

آقایان نسبت به قد در مقابل خانم‌ها از حساسیت بیشتری برخوردارند! این که دوست دارند بلند قد و رشید به نظر برسند یک واقعیت است در حالی که این ظاهر ما آدم‌ها نیست که تعریف کننده ویژگی‌ها و شخصیتمان است!
ترفند‌هایی که آقایان را بلندقدتر نشان می‌دهد
کد خبر : ۶۳۳۳۲

اگر شما دوست دارید قدتان بلندتر به نظر برسد نیاز نیست عمل جراحی انجام بدهید! گاهی اوقات استفاده از یکسری ترفند باعث می‌شود در ظاهر بلندقدتر در چشم بیایید. اگر این موارد را یاد بگیرید با ایجاد خطای چشم دیگر نگران قد کوتاه یا متوسط خودتان نخواهید بود!

  • تک رنگ بپوشید

استفاده از یک رنگ در لباس باعث می‌شود شما بلندقدتر به نظر برسید. این مساله به دلیل هماهنگی و یکنواختی در رنگ‌هاست. اگر بلوز و شلوارتان یک رنگ باشد کمک بزرگی به شما خواهد بود. این رنگ‌ها هر چه تیره‌تر هم باشند این تاثیرگذاری بیشتر خواهد شد.

  • درست بایستید!

قوز کردن، شکم را به جلو دادن، سینه‌ها را افتاده کردن در نشان دادن قد شما موثر است. اگر شما صاف بایستید و پشتتان حالت خمیده نداشته باشد، اگر سینه‌تان را صاف کرده و محکم و استوار ایستاده باشید قد شما بلندتر به نظر خواهد رسید. در این راه از تمرینات ورزشی مناسب می‌توانید کمک بگیرید.

  • سایز مناسب بپوشید

اگر از آن دسته افرادی هستید که سایز بزرگتر از خودتان تهیه می‌کنید درواقع در کوتاه نشان دادن قدتان دست دارید! از پوشیدن لباس‌های گشاد یا شلوارک‌های کوتاه خودداری کنید و به اندازه و مناسب لباس بپوشید تا مردی بلندقدتر به نظر برسید.

  • لباس با طرح راه راه عمودی بگیرید

اگر از لباس‌هایی با طرح راه راه افقی استفاده کنید در چاقتر و کوتاهتر به نظر رسیدن شما اثرگذار است. پس از طرح‌هایی با راه راه عمودی بهره بگیرید تا چشم به سمت بالا کشیده بشود و بلندقدتر به نظر برسید.

  • از اکسسوری در بالاتنه استفاده کنید

هنگام روبه رو شدن آدم‌ها آنچه بیشتر به نظر می‌رسد قسمت بالاتنه است. برای همین منظور هم بهتر است شما در قسمت بالاتنه جذابیت‌هایی ایجاد کنید. استفاده از کلاه، کراوات و عینک مناسب برای بلندقد به نظر رسیدن شما موثر است.

  • یقه 7 بپوشید

اگر از یقه 7 در لباستان استفاده کنید با توجه به اینکه در قسمت بالاتنه‌ی شماست قد شما را بلندتر جلوه می‌دهد.

  • کمربند با رنگ متضاد ممنوع!

با توجه به اینکه کمربند در خط مرکزی بد توجه ایجاد می‌کند برای اینکه قدتان کوتاه به نظر نرسد رنگ آن را متضاد یا طوری که جلب توجه کند انتخاب نکنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر